Моля попълнете формата долу, за да изискате номер на върната стока.
Връщането на стока закупена онлайн е много лесно. Ваше законно ПРАВО е да се откажете от направената онлайн покупка в рамките на 14 дни.
Продукти отговарящи на условията за връщане и закупени онлайн от Ексборн България ООД, могат да бъдат върнати към нас до 14 дни. Ако имате намерение да върнете продукт, разполагате с 14 дни да го направите, без да дължите обяснение за причината за връщане. Моля, прочетете информацията по-долу за да сте сигурни, че сте спазили всички условия за връщане, попълнете формата за връщане и изпратете продукта към нас. Важи за територията на България за физически лица.
ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ НАШИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ:
- Продукта, който искате да върнете да не е с нарушен търговски вид, всички фолиа, лепенки, както и защитни покрития трябва да са цели и с ненарушена цялост
- Да пазите оригиналната опаковка и пълната окомплектовка на получения продукт. Пазете всичко, наистина всичко - кутии, книжки, найлончета и торбички
- Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и без да са нарушени всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.
- Оригиналната опаковка, всички книжки и документи, вкл. документите за собственост, трябва да са здрави, да не са надраскани или повредени.
- При закупуване на няколко идентични продукта се позволява връщане на само 1 брой разопакован продукт. Останалите ще бъдат приети само и единствено, ако всички кутии/опаковки са запечатани и не е повредена тяхната цялост
- Транспортните разходи за връщането на продукта се поемат от Вас.
ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ КОИ ПРОДУКТИ НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ:
- Всякакъв вид слушалки, които се поставят в ушния канал и са били разпечатани: Правото на отказ и връщане за този продукт не се прилага, тъй като продуктът попада в законовите изключения по чл. 57 от ЗЗП - доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето.
- Заплатени суми за услуги, които вече са консумирани - ремонт, инсталация на софтуер, сключени застраховки на техниката, закупени допълнителни гаранции;
- Транспортни разходи, такси при плащане и наложен платеж (при връщане на техника не се възстановяват разходите за транспорт, такси при плащане или наложен платеж, заплатени от Вас по време на покупката);
- Продукти, на които е била сменена операционната система или други програми, които са присъствали при доставката на продукта;
- Оборудване, защитено от пароли, въведени от потребителя или конфигурирани по поръчка за потребителски акаунти, което предотвратява привеждане на устройството към първоначалното му софтуерно състояние;
КАКВО ДА ОЧАКВАТЕ, СЛЕД КАТО ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТА?
- След като получим върнатия продукт, съдържанието на пратката ще бъде прегледано и обработено от нашия екип;
- За да се избегнат случаи на злоупотреба при връщане на продукти ще извършим преглед и тест на върнатата техника в нашия оторизиран сервиз. Ако не са установени щети, тя може да бъде заменена. Обикновено срокът, в който ще получите отговор от наша страна, дали техниката може да бъде заменена, е до 10 работни дни;
- Стойността на върнатите продукти ще бъде възстановена в рамките на 14 календарни дни по сметката, която сте посочили в комуникацията си с нас;
Запазване на информация:
ВАЖНО: не носи отговорност за каквато и да е информация, записана на преносим компютър, настолен компютър, таблет, смартфон, твърд диск или друг носител на информация. Трябва да знаете, че връщайки стоката към нас, всяка информация ще бъде изтрита.
ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ КАКВИ СА ВАШИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
Отговорност за вреди причинени от счупване, надраскване, заливане, изгаряне и други въздействия, изключващи обичайното тестване на продуктите от Потребителя.
При приемане на върната стока от Потребителя, си запазваме правото да проверим продуктите за щети и въздействия причинени от евентуално необичайно ползване от Ваша страна и наличие на всички фабрични фолиа и лепенки. При наличие и установяване на такива щети, Ексборн България ООД ще направи прихващане от сумата за възстановяване, съобразно оценката на констатираната щета и съгласно чл. 55 ал.4 от ЗЗП.